רדיו אינשאללה – בפסטיבל הבלוז של תל אביב!
January 13, 2017
1:00 pm
תל אביב
מרכז ענב לתרבות

פסטיבל הבלוז אופקי לאיוונט הדר

“רדיו אינשאללה הוא מופע מצחיק, מרגש ובעיקר מפתיע. בהגשתו המופלאה של תומש, לוקחים אותנו רביעיית המוזיקאים המוכשרים האלה, למסע לא צפוי בזמן, עם ביצועים מפתיעים לשירים שכולנו מכירים, מתובלים בסיפורים ספק אמיתיים – ספק בדיוניים. מדויק, נוגע, תענוג אמיתי.” (רונית, מועדון הפאבלה)

**

רדיו אינשאללה הוא מופע מוזיקלי-קומי מאת תומר שרון (תומש) ויאיר יונה המשלב שירים מוכרים מאד, עבריים ולועזיים (מתורגמים לעברית) בעיבודים חדשים וסוחפים, הסובבים כולם סביב ההווייה הישראלית ונוגעים ברגשות המוכרים מהחיים שלנו כאן.

במופע, רדיו אינשאללה משלבים שירים של אפרים שמיר ואלכסנדר פן, שרית חדד ומרווין גיי, אריק אינשטיין ואבנר גדסי ועוד.

בין השירים, המופע מציג קטעי קישור קומיים, כתובים ומאולתרים, המחברים את כל השירים ביחד לכדי תמונה אחידה של שפה ישראלית אחת שקושרת את חוף גורדון של שישי בצהריים לצד חאפלות של מוצאי שבת – וכמובן שבאמצע, היומיומיות הישראלית המשוגעת והמרתקת.

בתום המופע, הקהל נשאר עם חוויה עשירה במיוחד של מוזיקה מוכרת המבוצעת ברמה הגבוהה ביותר, לצד החלק הקומי הקורע מצחוק לפרקים והדרמטי לפרקים אחרים.

על השירה וקטעי המשחק מופקד תומר שרון (תומש), המוכר בזכות היכולות הקומיות עוד מימי פלטפוס וערבי אילתור קומיים, לצד תפקידיו כשחקן דרמטי בתאטרון הבימה. בין לבין, הוציא שני אלבומים מוזיקלים, בהם הוא שר וכתב את כל המוזיקה והמילים.

העיבודים המוזיקלים המפרקים את השירים ומרכיבים אותם מחדש, מופקדים בידיו של יאיר יונה – מלחין, מעבד ונגן גיטרה.

על חטיבת הקצב מופקדים גלעד דוברצקי (כלי הקשה), וירטואוז בינלאומי בתחום כלי ההקשה שעבד עם גדולי המוזיקאים בעולם (מ-אל דמיולה ועד עידן רייכל) – ושי חזן (קונטרהבס), מהנגנים העסוקים והנחשבים בעולם הג’אז הישראלי.

ביחד, רדיו אינשאללה הוא מופע מוזיקלי מהנה ומרתק, אינטיליגנטי ומצחיק, המדבר לכולם בגובה העינים ומנסה לקשור ביחד את כולנו לאותה שותפות גורל הנקראת ‘ישראליות’.

**

כרטיסים במכירה מוקדמת: 75 ש”ח. מחיר בקופות בערב המופע: 85 ש”ח.

פסטיבל הבלוז באנר כרטיסים אתר

לאיוונט פייסבוק

“קונצרט מבריק בפסטיבל אבו גוש-שבועות 2016!! להקשיב לתומש שר בקולו הנפלא את “צער לך” מאת יוני רכטר ואברהם חלפי, זוהי חוויה רבת רובדים רגשיים!רכטר,זעירא,ארגוב, גרשווין ועוד,ברצף מופלא של תמלילים , ומוסיקה נהדרת , אילתור כובש,יחד עם שלושה אמנים מוסיקאים נהדרים: יאיר יונה,שי חזן,גלעד דוברצקי. לראשונה בפסטיבל, בהצלחה מרשימה ביותר.” (חנה צור, מנהלת פסטיבל אבו גוש)

“רדיו אינשאללה, אתם מעולים. הזמנתי אתכם להופיע ביישוב שלי, אבל לא ממש ידעתי לקראת מה אני הולכת. קיוויתי שתהיה הופעה מוצלחת, אבל הצלחתם להתעלות אפילו מעבר לתקוות שלי. כבר מהצליל הראשון, שבו זיהיתי שיר שאני אוהבת מאוד, הבנתי שהצלחתי. אחר כך באו מבחר שירים ועיבודים מרהיבים ומפתיעים, וירטואוזיות שערבבה בין מתוכנן למאולתר והמון כישרון על הבמה. תודה ענקית שהגעתם עד הצפון ושהייתם כל כך נהדרים. הופעה נהדרת עשויה ללא פשרות. ממליצה לכולם לרוץ ולראות אתכם”. (שרון, כרמייה)