רדיו אינשאללה ב ‘צ’לסי הוטל’ (צוותא, ת”א)
November 11, 2016
9:00 pm
תל אביב
צ'לסי הוטל (צוותא)

כשמדליקים את הרדיו הישראלי, מקבלים את הישראליות כמו בעיטה של אלי אוחנה בשנת 87′. ישר למסגרת.
בין מלחמות לכדורגל, בין דוגמניות לשחיתות פוליטית, בין צה”ל לצהלות שמחה של נצחונות בארוויזיון. אנחנו רדיו אינשאללה. מזרח ומערב ובאמצע הרדיו שממסגר את הישראליות שלנו –  עתירי לבטים, ניגודים, תסבוכות, מלחמות, שלום, רעש ושקט.

רדיו אינשאללה הוא מופע מוזיקלי-קומי חדש של השחקן-זמר תומר שרון (תומש) והמוזיקאי יאיר יונה.
המופע מציג רצף שירים מוכרים משנות החמישים של מרדכי זעירא ועד שרית חדד של ימינו, לצד שירים לועזים מתורגמים לעברית. כל השירים נוגעים בישראליות או יותר נכון – בבלוז הישראלי.
בלוז אינו רק מוזיקה, בלוז הוא מצב תודעתי – וככזה, הוא שזור בתוך ה DNA  של תודעתנו והוא מחבר בין מצדה, שחרור הכותל, חוף גורדון בשישי בצהריים בשיא החום. 

בעיבודים מחודשים לקלאסיקות כמו ‘צער לך’, ‘סורו מני’, ‘נכון’ את יפה’, Summertime ואחרים, מקבלים השירים טוויסטים ריתמיים המשלבים מקצבים שמקשרים את ארצות המגרב ועד ועיראק.
בין השירים, שזורים סיפורים על דמויות מוכרות בחברה הישרלאית, לצד דמויות לא מוכרות שהיו יכולות להיות בקלות – אתם. הסיפורים משלבים פרספקטיבות על נדבכים בחברה שלנו, מהשינוי הבין-דורי, יחסים, הרחוב היומיומי, מזג האוויר, שינויים חברתיים ועוד.

משתתפים: תומר שרון – שירה, משחק ואילתור \\ יאיר יונה – גיטרה, ניהול מוזיקלי, עיבודים\\ גלעד דוברצקי – כלי הקשה וחיוכים \\ שי חזן – קונטרה בס ושקט נפשי