יאללה, לקפל את האינתיפאדה

אני מרגיש נבגד.
אלה מהשיווק של הפלסטינים, התרשלתם ביג טיים. הייתם צריכים להתחיל את האינתיפאדה הרבה לפני כן, לשלוח את אבו מאזן לצרוח באו״ם ולעשות באזז גדול בהרבה, היינו צריכים אתכם כדי לזכות עם חמש מצלמות, לחבר את השטח לטקס ואת הסרט למציאות.  ליצור מצב שהסרט מועמד והשטח ממחיש את הסרט.

אבל לא, התחלתם מאוחר, שמרתם את זה יחסית רגוע, וכל מה שקיבלנו זה לינץ׳ בערב פורים בפועל נקיון? אם עץ נופל ביער, מישהו בוועדת האוסקר שומע את זה?
הייתה תכנית ואתם אילתרתם במקרה הטוב ודפקתם את העסק במקרה הרע. היינו יכולים ליצור שת״פ,להביא תקשורת זרה, לראיין איזן משפחה שהבית של נהרס, איזה ילד בלי עין, אולי קצת לאבנה שהסבתא מכינה, משהו. אין מצב שהסרט לא היה זוכה, כולם היו רואים איך כולם קרבן של הסיטואציה ואין מה לעשות ויש נטל וכולם צריכים לשאת בו.
אבל עשיתם חרא אינתיפאדה, בגללכם הפסדנו את האוסקר ועכשיו צריך לגייס את מנחם גולן וחיים טופול בשביל שנה הבאה, יעשו גרסת כנר על הגג מחלץ שבויים באנטבה, אפלק עשה מזה מליונים.

תמיד אמרתי שאתם לא פרטנר, ועכשיו אחרי שהפסדנו לסרט על זמר שאף אחד לא מכיר, אני מקבל את ההוכחה שוב. תודה,תודה על כלום, גם כן חברי אמת עלאק. בני דודים כאלה, לא צריך אויבים.